במילה אחת דיגיטל

מחלקת החוד של טרילוג׳י:

חוד החנית של טרילוג'י הוא קריאייטיב דיגיטלי מונחה תוצאות. מומחי סושיאל, מקדמי מדיה חברתית, מנהלי DATA , אנשי
קריאייטיב וקופי- מפצחים כל קמפיין לתהליך מובנה ומדיד משלב התכנון ובניית האסטרטגיה, בניית משפך שיווקי מתאים
וחוצה פלטפורמות, Execution מלא של כל הקמפיין וכמובן בשלבי האופטימיזציה עד לקבלת התוצאה המיטבית. אנו עובדים
במגוון הפלטפורמות ומשתמשים בכלים מיוחדים ומתקדמים כדי לספק לכל לקוח חליפה דיגיטלית מלאה ומתקדמת.

גוגל
אנו יודעים לעבוד בכל זירות התוכן של גוגל: PPC במודעות החיפוש, GDN ברשת החיפוש, ניתוח אנליטיקס ועבודה על DATA לפי קהלי יעד ומטרות הקמפיין. רוב הפעילות שלנו "נצבעת" על ידי טלפונים ייחודיים המאפשרים לכל לקוח לדעת מה כמות השיחות שהתקבלו ומה איכותן, כמה לידים הגיעו, כמה מכירות התבצעו דרכנו, כמה כניסות הבאנו לאתר- הכל לפי המטרות שנקבעות במשותף עם כל לקוח.
פייסבוק
הרשת החברתית מאפשרת לנו עבודה בתקציבים מגוונים מונחי קהלי
יעד. אנו מנהלים דפים עבור לקוחותינו, יוצרים עבורם תוכן שמביא
ערך ודואגים לקמפיינים ממומנים שמביאים תוצאות. לפייסבוק מגוון
פילוחים וטרגוטים שמאפשרים לנו עבודה מדוייקת ומפולחת.
אינסטגרם
הרשת הצבעונית שהוכיחה שתמונה שווה אלף מילים מאפשרת לנו
עבודה על קהלי יעד מגוונים ומניעה לפעולה עם תוכן צבעוני התומך
בערכי המותג. אנו מנהלים דפים וקמפיינים באינסטגרם ללקוחותינו
בצורה שוטפת,סדירה ומונחית מטרה.
טיקטוק
הרשת החברתית הצעירה שמשנה את כללי המשחק. לקהלי
יעד צעירים, טיק טוק עושה עבודה מצויינת יחד עם טיקטוקרים
(משפיענים) שיודעים להניע את החברים ברשת, להגדיל תודעת מוצר
ולייצר מכירות.
YouTube
תכני וידאו הם כלי עוצמתי לתדמית ומכירות ברשת. יוטיוב הוא אתר
הסרטים הגדול בעולם השייך לגוגל. יחד עם כח המידע העצום של גוגל,
יוטיוב מאפשרת לשטוף תכני וידאו לקהלי יעד ביעילות ובמהירות והיא
חלק חשוב בכמעט כל משפך שיווקי
OUTBRAIN\TABOOLA
רשתות התוכן של אאוטבריין וטאבולה מאפשרות לנו לעבוד עם מוצרים
הדורשים עומק. אלו כלים שבעזרתם אנו יכולים 'לצבוע' קהלים ולקחת
אותם לשלב הבא של המשפך השיווקי. קמפיין תוכן נכון, יגרום למוצר
שלכם לקפוץ קדימה בשיח ברשתות, בטלפונים למוקד וכמובן במכירות.
הקמת אתרי תדמית ואי-קומרס
בנינו עשרות אתרים למותגים גדולים בישראל. הסוד הוא בתכנון נכון
שמשרת את מטרת האתר הראשונית. אחרי פגישת בבריף, נצא לאפיון
ונתחיל תהליך משותף עד להקמת האתר. מכאן כמובן אנחנו רק
ממריאים כדי שהאתר יחזיר את ההשקעה שלו במכירות בשטח.
ניהול Data
בעידן החדש, ידע הוא כח. כמעט כחל לקוח שמגיע לטרילוג'י מגיע
עם מאגר מידע. ברוב המקרים הוא לא מודע לשימושים שניתן לעשות
איתו. בחלק מהמקרים, אנו יוצרים DATA מסוגים שונים לכל לקוח כדי
לעבוד בצורה סדירה. עבודה מדוייקת עם DATA מאפשרת ללקוח לקבל
תוצאות טובות יותר, בתקציב זול משמעותית.
משפיענים וקהילות
יוטיוברים, טיקטוקרים, אושיות רשת, קבוצות מקצועיות, כל אלו ביחד
עוזרים לנו לנהל תדמית מותג ולוודא שערכי המותג שלנו מתקבלים כפי
שתכננו בקרב קהל היעד עליו בנינו את הקמפיין.
שימוש נכון בכלים האלו נותן לנו בהרבה מקרים קיצור דרך משמעותי
בניהול הכולל של המותג.